With your love kapitel 3

Nialls p.ov
 

Bilderna finns kvar, bilderna från varje gång min pappa slår mig. Min egna pappa.  "Niall!" vem är det? är det pappa. Jag börjar skrika och slå mot personen jag knappt ser. "Niall ,det är jag, Liam!" Liam, hade jag skrikit åt han som hjälpt mig. Han hatar mig nog nu. Jag sjönk ner i hans säng och lät tårarna spruta. Jag kände två armar som slingrade sig runt mig. "Varför ljög du om att du skulle till Mullingar?" juste, jag hade ljugit för Liam. Vad skulle jag säga? jag kollade ner på golvet, vad skulle jag göra nu? "Jaag... förlåt"  "Vem gjorde det här Niall?" "Liam, jag vet inte. Det var någon som kom och slog mig" Jag hade ljugit igen. Jag hade ljugit för honom, IGEN!  Våran  relation är nu baserad på lögner. sweet. "Är du säker?" "helt säker" 
 
Liam satte sig i sin säng och signalerade till mig att sätta mig bredvid honom. Jag gick till Liams säng o satte mig bredvid honom. "NIALL" Zayn, Louis och Harry sprang in och slängde sig över mig. "Hahah, hej" 
 
Det började bränna ner vid magen, smärtan var obeskrivlig. Jag blundade och lutade mig mot Liams axel. Det kändes som om något åt mig inifrån, eller som om någon var fånge i min mage och skärde sig ut. "Vad händer?" Jag såg att Harry var orolig, jag ville svara men jag kunder bara skrika. Smärtan bara växte och växte.  "Ska jag hämta  en verktablett?" fortsatte Liam, han kunde inte lämna mig. även fast han bara skulle några rum bort. jag behövde honom. jag behövde hans värme. "Nej... stanna" snyftade jag fram. Liam lyfte sakta upp mig i hans armar. Vi satt där i hans säng. Jag i hans armar, han pussade min panna och mitt hjärta slog några extraslag. Vad är det som händer? är jag kär i min vän jag känt i 2 dygn? det är ju helt sjukt... 
 
ett very very kort kapitel! jag ska till stan så... :( skriver mer sen :)


Kommentarer
Ida

Mmmmeeerrrr

2013-03-31 @ 14:53:49
Therése

Kan du inte försöka skriva ett jääätte långt kapitel sen? För jag vill verkligen läsa, så sjukt bra! :) <3

Svar: Jo det kan jag absolut göra :) <3
withyourlove.blogg.se

2013-03-31 @ 15:24:06
URL: http://theresee.blogg.se
Emilia

Mer!:D

2013-03-31 @ 16:33:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0