With your love kapitel 11

Therese's p.o.v
 
Jag visste inte exakt vad killarna höll på med. Det spelar ingen roll heller, vem vet vad dom gjort innan liksom. Lika hastigt som jag stängt dörren kände jag allas stirrande blickar.  "Varför är du med den där Niall, han är ju gayy!"  Alex sprang fram och ställde sig framför mig, han kollade rätt in i mina ögon. "Håll käft, du är det själv" viskade jag åt honom. Det är faktiskt sant. Han berättade det för mig för länge sedan.
 
Jag började springa längs korridoren och jag försökte hitta Zayn. Tillslut efter några minuters sökande hittade jag honom. "Hej hjärtat" Han log mot mig och jag kramade snabbt om honom. "Hej". "Vart är Niall?" Jag hörde hur orolig han var. "Han med Liam" svarade jag lugnt. "Är dom..?" Började han, jag förstod så klart vad han menade. Var dom det? hade dom kyssts? Jag visste ju inte ens om jag sett i syne eller inte. "Jag tror dom kysstes när jag såg dom, men jag vet inte" "Vi kollar" Vi hann inte säga något förän vi såg Niall stanna vid sitt skåp. Killarna börja röra sig sakta mot honom. "Rör honom inte!" Liam kollade argt på Alex och Alex signalerade till de andra att de skulle gå.
 
"Hej gubbar" sa Zayn skrattandes medans han började gå mot Niall och Liam. "Hahah hej Zayn" skrattade Niall fram. " Hur mår du?" "ehhm bra" Niall tvekade lite när han svarade. "Säkert?" frågade Liam oroligt.  "Ja" svarade Niall. Han stängde skåpet med en smäll. "Jag måste gå" sa Niall och gav Liam en snabb puss på kinden. Liam stod kvar och fick inte fram något ord. Han rodnade bara, det var nog det gulligaste jag någonsin sett.
 
 
 
 
Förlåt så jättemycket! jag vet att det är kort men jag hinner verkligen inte skriva mer just nu. Jag kommer skriva mer imorgon!


Kommentarer
Therése

Jätte bra, lite kort bara..men det förstår jag..man hinner inte alltid med allt. Men jag tycker du är duktig på att skriva! :)

2013-06-07 @ 23:35:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0