With your love kapitel 8

Nialls p.o.v
 

Träffa killarna var perfekt nu. Vad skulle jag göra? jag har ju inte direkt någon att vara hos! Jag upprepade min fråga och jag blev helt varm i kroppen av svaret "Din farmor och farfar ringde och sa att dom ville att du skulle vara med dom" Är det ens möjligt? jag har inte träffat dom på 11 år. "Ja, det vill jag." jag kunde inte sluta le och jag började skratta mitt i tystnaden. "Vad skrattar du åt, sångfågel?" flinade Zayn med ett leende och kollade på Liam. Jag  kollade i min skolväska som doktorerna tagit med sig till sjukuset. FAN! Min låtbok är inte kvar. Jag började rota hysteriskt i väskan och hjärtat gick i 168 km/h. "BABY LET ME BE YOUR LAST, YOUR LAST FIRST KISS" Det var Harrys röst... Jag kollade upp och såg Harry sitta och läsa i boken. "HARRY" Jag sprang ut över golvet och slet ifrån honom boken. Smärtan som ilade i foten var olidlig. Jag föll ihop på golvet och skrek av smärta. Jag kände två starka armar omfamna min tunna midja. Det var Liam, Liam lyfte upp mig till sängen och la ner mig där. 
 
 
SORRY! väldigt kort kapitel! men  jag måste plugga så...


Kommentarer
Ida

Mmmeeerrr..!
Lycka till med pluggande

2013-04-18 @ 20:02:25
ebbs

helt klart min favvo fanfic! :D

2013-04-19 @ 21:22:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0